Brev:
Mad tider
1. september 2011
Alder:
5 mdr.
Mad tider
Hej Helen.
Jeg ville høre dig omkring madplan/madtider til Marcus.
Marcus er jo nu 5 mdr gammel.
Og det går bare rigtig godt med ham, der fart på tingene nu. :-)
Men jeg lidt i tvivl om jeg har lavet en ordentlig madplan til ham.
Det ser således ud:
Morgen: 06.00 - 07.00.
Hirsegrød og MME. Nogen gange frugtmos som topping på grøden, men ikke tit.
Formiddag: 10.00 - 11.00.
Hirsegrød og MME. Nogen gange vælling istedet for grød.
Eftermiddag: 13.00 - 14.00.
MME og frugtmos.
Aften: 18.00 - 19.00.
Grøntsags eller kartoffelmos og MME.
Sen aften: 22.00 - 23.00.
MME.
Og så sover han gerne hele natten igennem, men en gang imellem vågner han mellem 02.00 - 03.00, hvor jeg så giver ham en flaske. Og der så sover han så videre.
Ved ik om det tidsmæssigt er en fin madplan at have, eller om hans måltider skal rykkes.
Hvordan får vi ham vendt af med flasken om natten? Er det noget han selv bare pludselig bare stopper med at ville ha?
Hilsen